Прва активност у школи било је представљање сваког члана тима у оквиру пројекта, избором понуђеног листа у различитим облицима који је требало да представи сваког члана пројекта (професора и ученика из свих земаља).
Затим су презентоване школе из Румуније, Македоније, Србије и Турске.
Наредна активност – креирање постера у Canvi на тему зелених кућа у четири мешовите групе. Ученици у мешовитим групама праве постере. Имамо четири тима са по четири ученика/ученице, где је свако од њих из различите државе: Македоније, Србије, Румуније и Турске.
Ученици у већ изабраним тимовима истражили су на интернету о зеленим кућама, направили постер у Canvi који су презентовали осталим тимовима и наставницима у пројекту.
Закључци до којих су ученици дошли везано за предности коришћења зелених кућа су следећи: коришћење соларних панела чиме се смањује зависност од фосилних горива, многе зелене куће примењују системе за пречишћавање и поновну употребу воде, што смањује потрошњу воде, а коришћењем еколошки прихватљивих материјала, зелене куће смањују емисију гасова са ефектом стаклене баште. “Заједно можемо градити зелену будућност” је мото реализоване активности.
Следећа активност домаћина била је презентација везана за вертикалну пољопривреду, коришћење рециклиране воде, смањену употребу пестицида, вертикалну пољопривреду, хидропонске баште, аквапонски систем, аеропонски систем, као и технике за спровођење пољопривреде у контролисаном окружењу. Ученици су имали задатак да направе четири брошуре у већ изабраним тимовима које су на крају презентовали. Сваки тим је добио примерак брошуре коју је направио.
Наредна активност била је да сваки тим међу понуђеним биљкама препозна биљку и напише њено име на енглеском језику, матерњем језику и језику осталих чланова у тиму. На свакој биљци постављена је заставица са именом биљке на енглеском, српском, македонском, турском и румунском језику. На крају, сваки тим је засадио у саксији биљке које је препознао у претходној активности.
Након завршених активности, домаћини су организовали туристички обилазак града и посету локалној цркви у граду.